Szállítás és fizetés

pologarazs.hu 2019-05-16 11:15:04

Webáruházunkban jelenleg két különböző módon fizetheted ki a vásárolni kívánt termékeket. A kiszállítás módja és ennek költsége Magyarország területén belül függ a fizetés módjától is.

Fizetési módok

  • Fizetés utánvéttel - Készpénzes, vagy kártyás fizetés - A "költséges" megoldás. Az utóbbi időben sajnos tendencia lett, hogy az egyébként is költséges szállításra további, "Utánvét kezelési költség"-et számítanak fel, így ha ezt a fizetési módot választod, a szállítási költség elég magas. Általánosságban mi inkább a másik fizetési módot javasoljuk, mert bár az utánvét kényelmesebb, hiszen ílyenkor a ráérsz kézbesítéskor a futárszolgálatnak alkalmazottjának kifizetni a csomag ellenértékét (készpénzzel, vagy kártyával), tény, hogy pont ezek miatt lényegesen drágább is lesz a szállítási költség.
  • Fizetés előre utalással - A "gazdaságos" megoldás. Ilyen esetben a rendelés leadását követően a visszaigazoló levélben megkapsz minden információt arra nézve, hogy hová, mekkora összeget kell elutalnod (bármelyik internetbank használatával 1 perc), mi pedig amint megkaptuk, elindítjuk a rendelés feldolgozását. És mitől gazdaságos ez? Hát attól, hogy ebben az esetben a csomag feladásánál NEM KELL utánvét kezelési költséget fizetni, így ezt mi nem is terheljük rád, ezért a szállítási költséged rögtön csak 1500.- Ft körül lesz, ami azért valljuk be, sokkal jobb mint a kétezer forint, főleg ha csak egy matricát rendelnél. Az utalás miatt pedig ne aggódj, a pénzintézetek online felületei tökéletesen megbízhatóak, minden utalást nyomon lehet követni :)

 

Szállítási módok

  • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal - Ez a mód játszik ha utánvéttel rendeled a csomagot. Ekkor a GLS házhoz viszi a csomagot, és nekik kell kifizetned a csomag vételárát, a szállítási módok közül kétségkívül az egyik legkényelmesebb, de a legköltségesebb is.

Webshopunkban vásárló ügyfeleink számára a GLS Flex Delivery szolgáltatása elérhető, ami számos előnnyel bír az alapszolgáltatással szemben.

1. SMS és e-mail értesítés a csomag feladásáról
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti Önt a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

2. SMS és e-mail értesítés a kiszállítás megkezdéséről
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

3. Értesítés a sikertelen kiszállításról, hogy ne érje meglepetés
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

4. Kézbesítési lehetőség
Normál esetben a GLS kétszer kísérel meg csomag kézbesítést. Abban az esetben, ha a feladó megrendelte a FlexDeliveryService szolgáltatást, a GLS szükség szerint harmadszorra is kiszállítja a küldeményt - és elküldi a kiszállítási értesítőt is.
A FlexDeliveryService szolgáltatással Ön tevékenyen bekapcsolódhat a logisztikai folyamatba, ami nemcsak hozzájárul a sikeres kézbesítéshez, hanem jelentősen növeli az Ön elégedettségét is.

Keress minket a Facebook-on, így mindig látni fogod az új mintákat és akciókat!

Hetente bővülő minta-választék!

Kattints a gombra, és nyomd meg a Like gombot! Köszönjük! :)

Követem az oldalt!